Arkadaşlar 6 günlük olduğumuzda şehir hastanesinde yenidoğan çocuk doktoru çıkartmıştı kurumuş diye göbeğini ama böyle kaldı 20 günlük bebeğim diğer oğlumun çocuk doktoruna yazdım yakılması gerek dedi şu an muaneler çok pahalı devlette yakarlarmı bunu nasıl yapıyım 🥺
