Aysecisyus Merhaba. Bebegim 15aylik ve biberona cok bagli. Uykuya onunla daliyor gece uyanip bos bile olsa emip sakinlesiyor. Ne yapacagimi bilmiyorum. Nasil vazgeçirebilirim? Not:Beni hic emmedi hep biberonla beslendi.
Irmakmelegim Aysecisyus biberonu anca mama yi bıraktığında bırakıblir 2 yaşında fln anca meme yerine koyuyor myhtemeln benim kızımda uykuya asla maması geçmez iyi yediği halde biborunu illa ister 16 ayligiz bizde
Aysecisyus Irmakmelegim yanıtınız icin tesekkur ederim. şuana kadar sagarak besledim ama artik sutten mamaya gecicem ancak bir cok marka denedim hicbirini kabul etmedi. Biberondan vazgeçirmek istiyorum aslında o yüzden sordum. Bu konuda bir oneriniz olabilir mi acaba
Irmakmelegim Aysecisyus biberonsuz mamayi nasıl vereceksiniz? Onu anlamadım söyle emzik kullanıyorsa biberon yerine emzik verebilirsiniz uyku için özellikle onun dışında biberon u yok edip yok artık diyip 2 3 gün ağlayıp unutur ama biberon yerine bisi koymanız lazm emzik olur uyku arkadai olur
Aysecisyus Irmakmelegim uykuda biberonla mama icmek dis çürüklerine sebep oluyormus bu yuzden alistirma bardaklariyla mama icirip uykuya bisey icmeden alistirmak istiyorhm. Emzik de hic tutmadi. Uyku arkadasi daha iyi bir secenek olacaktır
Irmakmelegim Aysecisyus biberon 2 yaştan snra icmeye devam ederse o zmn sikintidir int kulaktan duyma bilgi deilde çocuk doktoru daha net cvb verir uykuda alıştırma bardağına uykusunu kaçırablir 3 4 yaşına kdr devm ederse biberon o yapior dış sikintisi