beyazbeyza çok zor anlıyorum sizi fakat benimde sütüm sürekli artıp azalıyor . Eğer vermeye kararlıysanız güzel bir beslenme düzenine geçin , damlalar , çaylar damlalar var onlardan alın . Benim oğlum mamayı da istemiyordu . Ondan mecburen sütümü artırmaya çalıştım . Sıkı bir diyetten sonra benim 2 ay sonra düzeldi oğlum . Şu an 4 ay 10 günlük mama da yemediği için ufak ufak ek gıdaya başladım . Belki en azından 4. Aya geçene kadar bekleyebilirsiniz .