Nidasahin Benim sezeryandan sonra aşırı göbeğim kaldı birde sis gibi sanki 6 7 aylık hamileyim. Dilan Polat’ın şubesine gidip rasping yaptırmayı düşünüyorum memnun kalan var mi
Merakliannecik Böyle saçma şeylere para harcama. Hele doktor bile olmayan salak saçma insanların açtığı yerlere hiç. Sporsuz olmaz