Kızım dogdundan beri beslenmeyle alakalı ciddi sorunlar yaşadık zar zor emdi ek gıda berbattı hala aynı zar zor akşam yemeğinde genelde püre tarzı doyurucu kıvamlı yapıyorum kaşık kaşık peşinde koşuyorum dün mesela kendi isteğine bıraktım bir yemek kaşığı pilav ve mandalina dilimi kadar et yedi doydu istemedi bana yetersiz geliyor illa o hazırladığım kıvamlı karışımı çorba muhallebi her neyse onu belli ölçülü bşr kasesi var onunla yedirmesem sanki doymadığınj düşünüyorum salmam mı gerek artık bir yemek kaşığı pilav yediyse yemek istemiyorsa bırakmam mı lazım kafayı yemek üzereyim artık sinirden stresten başım çatlıyor