Busrasre 7 ay 20 günlük, üç gün oldu eğitime başlayalı. Ama benim oğlum ağlak bi bebek değil. Sallayarak uyuyordu normalde. Bi ara kendim vermiştim eğitim baktım hiç ağlaması olmuyor. Sonra sünnet hastalık geçirdi derken tekrar sallamaya dönmüştüm. Şimdi eğitmenle birlikte başladık ve iyi ki başlamışız diyorum. Gerçekten sallanmadan ve ağlatmadan da bebek uyuyabiliyormuş. Biraz da bebeğinize bağlı. Çok ağlasaydı sanırım bende vazgeçerdim ama sabrederseniz sonucu güzel oluyor