Gündüz 2-3 saat uyuyan çocuğa gece uykusundan önce bir şeyler oluyor ya. Öğlen 3 de kalkti ama bu saat oldu hala uyumaya direniyor. Her zaman böyle. Gerçekten her akşam aynı savaşı vermekten sıkıldım. 2 saat uyutmaya uğraş 2 saat geçmeden bir bahaneyle uyansın çok yoruldum bu ne zaman geçecek ya. Bugün de burnu tıkalı zaten sabaha kadar yandım ne olacak böyle. Sıkıntısız uyuyan bebekler var mı bir benimki mi boyle . 10 buçuk aylık.