Kullanıyorum çok memnun kaldım 🫶🏻 doğduğunda hipple başkadık tadını beğenmedi sonra aptamil ve sma kullandım kilo aldırmadı ve sma içerken kakasını siyahımsı yeşillikte ve 3 4 günde bir ağır bi kokuyla yapıyordu bebelac golda geçtim şükür değişti hem kaka rengi düzeldi hemde günlük yapıyor şükür