Selamlar herkese, 10 aylık bir oğlum var. Biraz zor ve hareketli bir bebek oyuncak vs oyalanmıyor sürekli tırmanma kalkma derdinde pek oyunla oyalayamıyorum açıkcası. Geceleri fazla uyanıyor maalesef uykusuzluk beni çok zorluyor. Eşim ne yazık ki çok fazla çalışıyor, ev işinde ya da bebek bakımında hiç bir desteği olmuyor. Bazen çok yorgun, bıkkın halsiz hissediyorum. Böyle hissettiğim içinde bebeğime haksızlık yaptığımı düşünüyorum. Ama gerçekten çok ama çok yorgunum. Bu yorgunluk beni sürekli depresif bir moda itiyor. Çok şükür sağlığımız yerinde en büyük şey bu biliyorum ama yine de bazen ne yapacağımı şaşrımış bir halde buluyorum kendimi. Hiç dinlenemiyorum. Bu günler bu yorgunluklar ne zaman geçecek bilmiyorum…
Tek hayalim bebeğimin büyümesi biraz kendi vakit geçirebilmesi..
Lütfen eleştirmeyin samimi bir şekilde içimi dökmek istedim