Pilea masallah. Omuriligine zararli, zorlanir diye erken oturtmayin diyorlar ama kendisi meyilliyse hazir hissediyorsa bi kac dk kucaginizda oturtun diyorlar ama yinede siz doktorunuza sorun. Biz 5bucuk aya yaklastigimiz icin ben bugunden itibaren 5er dk oturtuyorum kucagimda. Daha koltukta falan destekli oturtmuyorum. Korkuyorum valla😏