Kızlarr genellikle buraya sağlıkla ilgili sorular sormuyorum ama bilen var mı diye sormak istedim. Oğlum dün sabahtan beri yüksek ateşli. 3 yaşında bu arada. 4-5 saat aralıklarla ateş düşürücü vererek ateşini dengede tutmaya çalışıyorum. Ateşi hafif düşmeye başlayınca keyfi yerine geliyor yemek filan yiyor. Oyüzden çok panik olmadım şimdiye kadar kreş hastalığıdır diye. Ama bu akşam ateşi 39 u biraz geçtiğinde gözleri baygınlaştı sürekli uykulu bir halde. Dolven verdim ateşi 37 ye kadar düştü ama uyanmak istemiyor. Bu arada bilinci açık sorduğum soruları yanıtlıyor bizimle konuşuyor. Hastalıktan yorgun düştüğü için uyuyodur diye düşünüyorum ama Allah korusun menenjit filan olmaz dmi? Menenjit olsa ateşi düşer mi ageş düşürücüyle. Kendi doktorunu aradım yarın sabaha kadar takip edin dedi. Ama benim içime bir kurt düştü. Bilen var mı menenjit ateşinin nasıl bişey olduğunu?