kahvesever93 haha bende olmuşum bı İzmir bomba bugün farkettim en bol gelen kot pantoloum olmaddi çok üzüldüm aman dedim sonra boşver ye gitsin yani bı akşamları işte çayın yanına ne kadar yersen bende bisküvi gofret yedim kiloyla ilgili takintim yok sadeve bebeğe zararlı olmasın istiyorum o yeter çünkü hamileyken olsun şimdi olsun zararlı şeyleri hep çıkardım hayatımdan en başta sigara cips kola hiçbirini tüketmiuorum gaz yapan hiç bir yiyecek yemiyorum sadece tatlı abur cubur işte.