Ikraaryaninannesik canım atak matak diye bişey yok atın kafanızdan şu atagı ya her bebek çocuk konuşamıyor ki istedigini söylesi her çocugun bi sıkıntısı vardır skkılıyodur ilgili bekliyodur sıcaklamıştır bi yeri ağarıyordur gaaz sancısı bilmem ne bir çok şey bunları anlayamıyoruz doğru ama bizimde anne olarak yapmamız gereken bebegimizi sakinleştirmek youtubeden açın bi tane bambu sesini kuş gibi olur hem sakinleştirici rahatlatıcı bir müzik aynı zamanda okuyun ayetel kursi felak mas sureleirni 3 eer kez