Balkus nezleyse peditus öneriyo doktorumuz evde bulundur der hep. Ateşi çoksa ılık duş ve soğuk kompres yap. Bi de öksürük için ben hep tereyağı pekmez yapıp veriyorum öksürüğü kesmiyo tabi ama en azından azaltıyo ve yumuşatıyo öksürürken boğazı acımıyo. Bi tatlı kaşığı sabah bi tatlı kaşığı uyumadan bi saat önce falan verirsen gece rahat yatar. Oğlum öyle olunca gece hep öksürür ağlayarak uyanırdı tereyağı pekmezi verince hiç ağlamazdı. Acil şifalar 🌼