sosislibebem Çalışırken bebeğinize kayınvalide ya da anneniz bakarken hiç para verdiniz mi ya da eve biseylr aldınız mı erzak vs olarak mesela her sabah orada kahvaltı yapıyorsunuz akşamda orada yemek yiyip eve gidiyorsunuz buna rağmen destek oldunuz mu hiç
Mlkmhrrm sosislibebem bizim bakıcımız var ailelerden uzak olduğumuz için sabah akşam orda yiyorsanız almalısınız tabi aylık ücret içinde siz teklif edin etmez ise onlar kabul etmesin
sheesyelllow sosislibebem evet sabah işe giderken günlük market alışverişini yapıyorum aylık market alisverinede yardımcı oluyorum ☺️
sosislibebem Mlkmhrrm benim annem bakıyor kv olmadığı için durum bu şekilde 3 aydır ben bisey yiyip içerken çekiniyorum tabi ki orası da benim evim ama zaten gün boyu yaşlı kadın bebekle uğraşıyor yemek temizlik falan ne eve bi maddi yardım ne de erzak olarak bişey almaya yanaşmıyor eşim bu konuda çokta tartıştık bi türlü aşamadım bu adamı
Mlkmhrrm sosislibebem Ailelerimizde olsa sonuçta çocuğumuza bakmak zorunda değiller eşinizin tavrı hiç hoş değil sonuçta sizde her gün orda yiyormuşsunuz maddi durumları iyi olsa bile olması gereken sizinde o eve birşeyler götürmenizdir