Nclasl Hastanelerde MHRS randevusu dışında hasta almaları gerekiyor.Her branş için belli bir kota var.Yığılma oluyor diye bu yedek kontenjan olayını açtılar .Yine randevu alıyorsunuz.Ama 10 11 aralığındaki randevu dakikalarının arası açıp bu şekilde araya hasta alıyorlar