Merhaba anneler; evimiz akşamlari merkezi sistem olduğu için fazla ısınıyor kapatsam soğuk oluyor, iki tane bebeğim var ve öksürüyorlar burunları tıkanıyor havayı nemlendirmek veya temizlemek için ne yapmam lazım (gündüzleri havalandırıyorum, öksürük veburun tıkanıklığı gunduz olmuyor )