Bebeğim bugün 4 haftalık oldu. Sütüm biraz tanzikli geliyor, tanzikli süt de hem gaz yapar, hem erken tokluk hissi verirmiş, hemde çok genzine kaçtığı için emme kalitesini düşürüyormuş. Bende iki gündür sağma-saklama pratiği yapıyorum. Dün bi ikindi gibi 30ml sağıp saklama poşetine koyup buzdolabının orta rafına koydum, akşam bi 20 daha sağıp üzerine ekledim. Bi 50 ml de sabah erken saatte sağıp koydum ayrı bi poşete. Bugün buzluğa atmak için çıkardım ilk sağıp attığım hareket edince sütün değdiği yerlerde iz kaldı, kuzenime foto çekip attım bozulmuş olabilir çöpe at dedi, ama iyi görünüyordu hareket ettirince de. İçine karıştı ve eridi tamamen bende video çekip attım o da iyi görünüyor bozuk süt gibi değil dedi -iki çocuğuna da hep sağıp verdiği için deneyiminden dolayı ona danıştım.- bugün öğlen de 30ml sağıp pompa biberonuyla dolaba kaldırdım, akşam tekrar üstüne sağarım diye -bilmiyorum doğru bi davranış mı bu- ama yine aynı şekilde olduğunu gördüm. Kaymaklanma mümkün mü, ne yapayım şimdi ben bu sütleri??