4ay 17 günlük bebeğim uykusu var uyutuyorum 10 dk sonra kıpırdıyo kendi kendini uyandırıyor. Sonra da çok ağlıyor uyut diye. Gece 3ü buluyor tam uykuya geçişi. Bu arada kundakta yaptım bu sefer daha çok ağlıyor. Gündüzle gecem birbirine karıştı. Gündüz uykusunda hiç böyle yapmıyor bazen kendi kendine uyuyor. Ama geceleri uykusu zehir oldu. Bu arada çok şükür hasta falan da değil önerisi olan var mı arkadaşlar