Hilal37 Kızlar bugün 48 gunluk olduk yani bir bucuk aylığız . Ama her akşam aynı saatlerde huzursuz bebeğim. Ne zaman gecer sizin bebeklerinizin ne zaman gecti doktorum kız bebekler daha erken atlatır dedi bakalım teselli ediyorum:(
Denizmelisa 3,5 ayda geçti ama çok mız mız dokunsan ağlar oldu benden başka kimsede durmuyor. Bi yan etkisi kalıyor
domatesim 2.5 aylıkken geçti. Şimdi 3.5 aylık ama ara ara mızmızlan yapıyor da o çılgınca ağlamalar geride kaldı şükür 😁 bir an oğlumun hiç gülmeyeceğini sanıyordum 🤭
Mamininannesi Hilal37 morelinizi bozmak istemem ama benim çocuğuma kolik teshisi konulmadi ama gaz olayimiz suan 7 aylik bitmek bilmedi artik ben bittim o bitmedi umarim sizin uzamaz 🤦♀️😔
gamzesamet Hilal37 şuan 2,5 aylığiz ve gaz problemimiz bitti Allaha şükür ama yinede mız mız bu seferde uykuya dalamadığı için🤦♀️
Hilal37 gamzesamet gaz kadar sıkıntılı değildir bence gaz cok başka😂 uyku probleminizde gecer inşaAllah