Perikizi83 Arkadaşlar 3 aylık bebeğim grip oldu , semptomlar geçti ama burnu hala tıkalı.serum ile çekiyorum , görünürde bir şey yok ama yukarıdan tıkalı sanırım.önerileriniz nelerdir , şimdiden teşekkürler 🙏
Alparslan2206 Perikizi83 buhar kaynatabilirsiniz, burnuna serum fizyolojik damlatabilirsiniz, bulunduğunuz odayı nemli tutun tıkalı burnu çekmeyin boş yere tahrip edersiniz
Perikizi83 Asyakus123 o damla bir çok yerde yasaklandı yanıklar yaptığı İçin maalasef , birçok zararı tespit edildi
Mys30 Perikizi83 evet zaten cilde kesinlikle degmemesi gerekiyor cilde değmeyecek bir yere damlatin yaziyor ustunde de genelde ben beşik korumaligina damlatiyorum
Asyakus123 Perikizi83 ona dikkat edebilirsiniz ya yasaklanmadı. Önce kıyafetine damlatıp sonra giydirirsiniz sizde
Perikizi83 Mys30 sadece yanık değil değmese de solunum sıkıntısına yol açtığı oldu.onun yerine odada suya nane yağı öneriliyor