eflal1410 Kızlar aile destek yardımına bende başvuru yapmıştım fakat bizim faturalarımız eşimin adına. Benim e-devletim de sonuç devam ediyor yazıyor bugün eşimin e-devletine baktık orada para gözüküyordu bilginiz olsun diye yazıyorum buna dikkat edin
eflal1410 Balkupum2505 aaaa bende hala devam ediyor diyor 🤷🏼♀️ neyse olsun ben bilmeyenleri bilgilendireyim dedim ahhahaha çünkü ben çok baktım bekledim sonucu 😁