NisanAnnesi 6. aydan sonra kullanıyorlar genellikle anneler formül mama mantığında suyla karıştırılıp yedirilen kaşık mamaları var. elmalı muzlu irmikli gibi. Doktorunuza da sorup deneyin isterseniz. Ben formül mama kullandığım için benzer sorumlar yaşamıyorum mama daha tok tutuyor ama sabaha karşı emzirdiğimde bir saat sonra uyanıyor. Süt belli aydan sonra fazla tok tutmuyor bebekleri