eygokkk aynı durum bende de var purpura hastasıyım diğer adı ile İTP plt değerim sınırda ama çok şükür bir rahatsizligim yok 2 tanede sezaryan doğum yaptım buna rağmen sadace iğne kullanıyorum birde hemen bir yerim morarir mesela durduk yere yada iğne batsa saatlerce kanar durmaz ama.tabi teşhis önemli umarım kötü birşey yoktur beni de böyle korkuttular kanser vs olabilirsin diye neler neler dediler