Ben gündüz çok açmıyorum ama akşam 6dan sonra genelde açıyoruz, ekrana baktırmıyoruz ama sesi duyuyor . Uyuturken de hem ışık açık oluyor hem tv sesini duyuyor . Her zaman her yerde karanlık ortam ve sessizlik bulamayız .onun için bu şekilde ilerliyoruz. Uzmanlarda kendi içinde ayrılıyor kimisi kesinlikle ses olmasın karanlık ortam olsun diyor , kimisi loş ışık olsun müzik açabilirsiniz diyor . Zaten uyurken yatağına yatıyoruz ses yok ve loş ışıkta uyuyor