Merak ettiğim iki şey var ilki gece uykusuna kaç gibi yatıyor benim oğlan bu ara 8 9 gibi yatırıyorum 10 gibi hortluyor ikincisi beslenme sıklıkları nedir ben uyanınca saat başı nerdeyse emziriyorum kilosu 8200 boyu 67 cm beslenmesi iyi dedi ebe sadece anne sütü alıyor ama çok sık emiyor gibi geliyor ama istiyor da ne bileyim ya