serebro önceden ben de severdim Edirne’yi ama bu pandemiyle birlikte herşey iyice kötüye gitti, insan profili çok değişti, bir taraftan bulgarların istilası…betonlaşması, trafiği, alt yapı eksikliği, ev bulma zorluğu…yaşanacak yer tanımından maalesef çıktı bizim için. Merkez Şükrüpaşa’dayız