C.tesi günü 7 aylık olacak oğlum. Meme+mama şeklinde gittim sütüm az olduğu için. Gün içerisinde emiyor ek gıda alıyor hiç mama yok gece emmek istemiyor mecbur mama veriyorum. Gece uykusu olan bir bebekti 5 aylık olana kadar 8 de yatar gece 1-2 gibi emzirir ya da mama verirdim sabah 6-7 ye kadar uyurdu. 5inci ayından beri gece çok kalkar ve mama içer oldu ikimizde de uyku kalitesi diye birşey kalmadı 3 saatte bir uyanıyor ve beslenmeden yatmıyor aptamil mama kullanıyorum hatta 2 numaraya geçtim gene aynı doyurmuyor olabilir mi? Önerileriniz neler başka mama ne denemeliyim? Birde mamaya rezene katanlar varmış nasıl oluyor denemeli miyim? Yardımcı olun bana anneler…🤲🏼