FHKK Kızlar kızım 5,5 aylık sesi kısılmış bu ara çok bağırıyor bundan olabilir mi ? Ya da üşüttü mü acaba ne yapsam bilemedim?
simiyyy Benim kızında o dönemler çok kısılırdı sesi 😄 geçer bişey olmaz inşallah. Biz de bişey olmamamıştı