Eytufe Bugün sezeryna olalı 1 hafta oldu ama bugün sürekli adet olacak gibi dayanılmaz sancı var sizce neden olmuş olabilir aynı durumu yaşadınız, mi dr sadece parol vermiş reçeteye oda yarım saat etki ediyor sonra yine başlıyor
Yusufff-41 Eytufe bana antibiyotik ağrı kesici bir de Demir hapı vermişti on gün kullanacaksın dedi parol sezeryan için hafif kalır diye düşünüyorum
ervakusunannesi Eytufe rahim toparlanıyor normal sancı olması ama 1.hafta kontrolünüze gitmediniz mi söyleyin doktora
NoOne Eytufe benim de sancım hiç olmadı, ilaçları bile 4-5 gün kullandım sonra bıraktım ağrım yok diye. Doktoruna bi kontrole git bence. Parol ve iğne vermişti enfeksiyon riskine karşı
Eytufe Sizler sezeryandan sonra hangi ilaçları kullandınız, evde sancılarını ne zaman oldu yada bitti
Parsleo Eytufe merhaba bende sezeryan oldum bana doktorum voltran hap vermişti 10gün boyunca 12saate bir içmiştim emziriyordumda bı sakıncası olmadı ve konforlu bi iyileşme sürecim olmuştu .Kutu bitincede ağrın olursa parol yda minoset alabilirsin demişti ama hiç ihtiyaç duymadım
Yusufff-41 Eytufe bende de sancı oldu ama sezeryan yerinden değil alt göbeğindeki yağlar parçalanmıştı onlar yanma ve sızlama yapıyordu ince bir tülbentle hafif yukarı doğru bağladım sarkık durunca çok sızlama oluyordu onun içinde eczaneden bir losyon hazırlattı doktorum iyi geldi ilk sezeryanım çok zorlamadı şükür
Sdr123456 Eytufe bir kere sezeryan oldum ama yine de yazayım. Bana da yalnızca parol vermisti günde 3 tane içebilirsin demişti. Ama bahsettiğinizgibi bir ağrı yaşamamıştım dikiş yerleri acıyordu tabiki
[silindi] Eytufe 1 hafta sonrasında sancım yoktu sadcee acı vardı enfeksiyon kapmış olabilirsiniz mutlaka doktora gidin geçmiş olsun
Uykularharamolduu Eytufe geçmiş olsun üstte kalsın. Genelde çevremden duyduğum kadarıyla nedense bu ikinci sezeryanı olanlar daha bi zorlanıyorlar ağrı konusunda. Ben bir doğum yaptım daha. Bilgim yok. Ben sadece antibiyotik kullanmıştım. Doktor ağrı kesici olarak apranax vermişti. 2-3 tane içmiştim sadece. Ağrım vardı tabiki ama sizin anlattığınız gibi değildi.