Kızlar doğum yapalı 50 gün olacak. Hamilelikten önce 2 ay gittim ama hamile kaldığımı öğrenince dondurdum paketimi. Ödemesini yapmıştım ilk ay paketin. Seneye taşınma durumum olabilir de olmayabilir de. Bu yüzden hemen devam etmek istiyorum. 8 ayım kaldı ve ay da 1 defa gidiyorum. Sezaryen olmuştum. Gitsem bir problem olur mu bikini bölgesi ve koltuk altı bu arada