24 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doğumdan sonraki kanamalar azalması gerekirken son 2-3 gündür çok fazlalaştı ve kan pıhtısı şeklinde kanamaya başladı bu durumu yaşayan var mı aranızda kontrole bi ay sonra gel demişti Dr. Um muayneye henüz gitmedim. Kanın rengi kan kırmızı şeklinde ve çok yoğun çok fazla gelmeye başladı. Bu sebeple endişe ediyorum