Denizanne Merhaba 2.5 aylık kız bebeğim var. İri bebek olarak doğdu şuanda 6.5 kilo. Sütüm var gayette geliyor. Yinede bebeğime sütümün yetmediğini düşünüyorum. Bazı geceler çok ağlamaya başladı üst üste 3-5 kere emziriyorum ancak öyle uykuya dalıyor. Acaba iri ve iştahlı olduğu için süt onu doyurmuyor olabilir mi? Yaşayan var mı 😢
Hilalsari2107 Denizanne bende aynısını yaşadım ve mamaya başladım bebeğim artık daha mutlu ama doktoruna danış kuzum
Heisenberg Denizanne Kaç kilo doğmuştu ? Yani aslında ayına göre kilosu gayet iyi. Günde kaç kere çişli bez alıyorsunuz? Kendiniz yetmediğini düşünüyorsunuz diye mamaya başlamayın bence ağlamasının bir sürü sebebi olabilir.
_tospikannesi Denizanne doyuyordur ama doyduğunu bilmiyordur canım meme de kalmak istiyordur :) kilosu çok iyi maşAllah kilo alımı iyiyse takip et yetiyordur sakın doktoruna danışmadan mamaya başlama
Hilalsari2107 Neslihandagkus buna göre bence değerlendirilmemeli benim bebeğim anne sütü aldığı için 10 gün kaka yapmıyordu
Neslihandagkus Hilalsari2107 cisli ya da kakalı bez sayısıni sormuştum. önemli olan bezin dolması cis ya da kaka fark etmez
Prensinannesi23 Hilalsari2107 kaka sayısına değil günlük alınan çişli bez takibini istiyor doktor eğer azalma varsa o zaman doymuyor ya da sıvı kaybetmiş denektir kakasını yapmamasıyla alakalı değil tabi ki aylık kilo takibi de önemli
Yavuzselimm Denizanne Banada öyle geliyordu ama bebekler anneyi bu ayda çok istiyorlar ve ağlıyorlar haliyle. Bol bol kucağınıza alıp sevin bence bunu istiyor. :) Emzirin bol bol ben öyle yaptım geçti çok şükür o dönemler. 😊
Prensinannesi23 Denizanne eğer çişli bez sayınız da azalma yoksa ve Doğum kilosuna göre ayına olan kilosu normal gidiyorsa azalma yoksa doyuyordur
Minikerkegim Denizanne bence kilosu gayet iyi doyuyordur.genelde Bebekler anneyi emzik niyetine kullanmayı cok sever emzik kullanın derim vermiyorsanız eğer. yoksa bu kiloda bi bebegin doymaması imkansız.