Oylumbaska Byzmdn ben hamileykende kahve çok içtim şimdide içiyorum gün bir Türk bir de nescafe net içiyorum. Galiba alıştıkları İçin etki etmiyor ama çok emzirmiyorum çoğunlukla mama sütümde 300 cc çıkıyor iki bebek 150 cc içiyor.
Byzmdn BabyBaB ben çay çok seviyorum bir sbaah bide aksm iciyrm kahve de içsem fazla gelir acaba diyorum kafein olarak
Byzmdn Pol34 evet zor gerçekten ben nasıl dayaniyorum acaba içmek istyrm basen ama bebeğe uykuszlk gibi seyler yapar diye icemiyom
Elasya Byzmdn ben kahve bağımlısıydım hamileyken çok içmedim şimdi bazen içiyorum gündüz içince çok bişey olmadı uykusuzluk yapmadı bebeğime ama 1 fincanı geçmiyor içtiğimde. Kafeinsiz kahveler de var onları da deneyebilirsiniz. Çok ayırt edilmiyo tadı diğer kahvelerden
Sedaliz Aman diyim sade filtre kahve içmeyin , birgün denedim saat kaclara kadar uyumadi ,ben de hergun sütlü Nescafe içiyorum sıkıntı olmuyordu ama bugün ikinci sütlü Nescafe den sonra yine uyku yok gözünde dikkat edicem birdaha
Byzmdn Oylumbaska anladım canim yani ben hamileyken de tuketmedim sayilidir yani şimdi hic tüketmiuorum ama kafeinsiz tuketicem canım çok isterse yada az icicm icersemde bir kaç günde bir