balpetegimmmm Bilgim olmadığı için soruyorum kızlar aklıma takıldı. Lazere başlayacağım cumartesi kısmetse. Gittiğim yer tüyleri traş makinesiyle kısaltmam gerektiğini söyledi. İllak ki traş makinesi şart mı ? Jiletle alsam olmaz mı ?
Yusufff-41 balpetegimmmm ben tüy dökücü krem ile alıyorum bir gün önceden hiç birşey olmuyor canım jilet ile nasıl uğraşayım bir sene öyle alıp gittim hep
balpetegimmmm BarlasMomm traş makinesiyle zor olur zaten ya jiletle iki dk halledilir anlamadım nie öyle dedi 🤷♀️
BarlasMomm balpetegimmmm bende tiras makinesiyle yapamazdim acikcasi oyle deselerdi. Siz hangi cihazda lazere basliyorsunuz
BarlasMomm balpetegimmmm bende alexandrite istiyordum ama bulamadim ya diod lazere baslicam. Ne kadar ucrete anlastiniz alex. için
balpetegimmmm BarlasMomm ooo senin ki fazlaymış canım hastaneden falan mı aldın fiyat genelde hastaneler fazla veriyor bana bi tıp merkezi geçen yıl 5 bin tl fiyat vermişti
BarlasMomm balpetegimmmm yok hastanede degil aslinda guzellik merkezi gibi bi yer kadin tek basina calisiyor anlamadim bende neden bu kadar fazla bir fiyat verdigini