Merhaba sevgili anneler 15 günlük bebeğim var gün içinde mutlaka bir ağlama ve uyuyamama sorunumuz var gazı çıkarmaya çalışıyorum ama herhangi bir ses duymuyorum bu ağlama ve uyuyamama krizimiz bazen 3 saat bazen 5 saat sürüyor bu kolik bebek belirtisi olabilir mi?