Denizanne Merhaba 2.5 aylık kız bebeğim var. İri bebek olarak doğdu şuanda 6.5 kilo. Sütüm var gayette geliyor. Yinede bebeğime sütümün yetmediğini düşünüyorum. Bazı geceler çok ağlamaya başladı üst üste 3-5 kere emziriyorum ancak öyle uykuya dalıyor. Acaba iri ve iştahlı olduğu için süt onu doyurmuyor olabilir mi? Yaşayan var mı 😢
Talya-merve Denizanne canım öncelikle allah bağışlasın, yetip yetmediğini bez sayısından ve istersen bi sağlık ocagına gidip kilosunu ölçtür eğer kilo kaybı varsa yetmiyodur.
Gizemmdenizz Denizanne benimkiside aynısı bende başlarda doymuyor sanıyordum ama kilo alımı iyi anlaması gazdan oldugunu anladım muhtemelen gazı vardır canım