Ozge-ZS ayuksel dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz enfeksiyon kaynaklı olabilir ateşiniz bi görünün doktora isterseniz üstünüze geçmesin
Kiraz_8 Ben parol içtim geçmemişti ateşim çıktığında beni sizin gibi de emziriyordum ılık duş kar etmedi bende iki tam ölçek calpol içmiştim o düşürmüştü ateşimi belki size de faydası olur