Anneler merhaba. İki buçuk aylık kızım var bir ay önce el baş parmaklarının tırnak kenarında şişlik oluştu kızarık şekilde çocuk doktoruna gittik antibiyotikli krem verdi ama kullanmama ve tırnaklarının uzamasına rağmen bir türlü geçmiyor resim ekledim bir aydır niye geçmiyor başına gelen anneler nasıl geçti ?[https://mutluresim.com/images/2022/12/04/qfPNz.jpg]