Asyabebek Benim kızım da Asya bebek ☺️ Ben de mahvoldum gelmiyor diye koca koca uçuklar çıktı stresten artmıyordu sütüm. 2. Aydan sonea mama başlamak zorunda kaldık. Ama ben mamadan önce göğüslerimi boşalana kadar emzirdim sağolsun kızım da emmeye istekliydi. Mamayı günde sadece üç kez verdim ve kızım 1,5 ayda 1700 gr aldı. Doktor bunun sadece 500 gr olsa olsa mamadır günde üç kez mama çerez gelir bebeğe gerisi sütün yaramış dedi. Sağsan 40cc çıkmaz sütüm, kızım desen memeden çıkmaz çıksa doymamış gibi ağlar ama gel gelelim ikiz gibi dolaştım aylarca kızımla memede şimdi meyvesini topluyorum ☺️ Humana çay ve galactago damla içiyorum günde bir kez bazen iki ilisimi karıştırıyorum onun da faydası oluyor. Bebek emdikten sonra da sağ mutlaka göğsünü ki süt kalmasın üretim artsın. Hiç canını sıkma her dakika emzir kızını 😍☺️