Dilruba_1 biz alerji maması kullanıyoruz normal mamalardan kat bi kat kötü doktorumun önerisiyle çay kaşığı kadar pekmez koydum organik kendi yaptıgımızdan tadına alıştı ve bıraktım pekmez koymayı normal içiyor suan şekerin kendisi çok zararlı ama pekmez hurma bunlar kendinden tatlı doğal şeyler sorun olmaz ha bu arada sadece mama aldığı için 4. Ayda ek gıdaya başladık 5. Ayda 2 öğün yiyordu suan 6. Aydayız 3 öğüne cıkıcak