Kızlar kızım 1.5 yaşında ve 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim alttan muane sırasında lekelenme ve ağrı sebebiyle gittim ve kese olduğunu söyledi ama 15 gün önce kan da negatif çıkmıştı hemde iki kere yapıldı bu mümkün mü … diğer üzüldüğüm bir nokta çok fazla kilom var kızımı emzirdiğini dönemde sütüm kesildi ve sütüm olsun diye aşırı kilo aldım ve veremeden hamile kaldım napıcam bilmiyorum karmaşık duygular içindeyim aynı sıkıntıyı yaşayan var mı …