Tugbacagatay Arkadaşlar oğlum 2 aylık öksürüğü ve hapşırığı var doktorumuz calpol şurup verdi aşılar ateş yaparsa verirsin diye acaba şuan versem öksürüğüe iyi gelirmi başka bi yol öneriniz varmı