Liyasmum gece emzirmesini birakmak için erken diye düşünüyorum. En azından 9 aylık olsun. Biz 8,5 aya yaklaştık. Saat başı kalktigi günler oluyor. Gece emzirmesi kilo olarak güzel geliyor. Emsin istiyorum hâlâ, 1-2 kez kalksa yeterdi. Ama çok kalkıyor 🤦🏼♀️