boysmom_ Merhaba , 5 aylık bebeğimin boynunda yoğunlaşan ve tek koltuk altına doğru yuvarlak tırnak boyu kadar kırmızılıklar var acaba alerji olabilir mi yoksa pişik midir ?
Aysegulss boysmom_ benim kızımın da öyle oldu. Krem sürdükçe hava alamadığından daha çok kızardı. Yarım saatte bir makyaj pamuklarını ıslatıp sildim hep. Öyle geçti.
AsilDorukAnnesi boysmom_ bebeğim doğduğu günden itibaren hep boynu koltuk altları pişik oldu 4-5 ay tek çözümü hergün yıkamak 🤷🏼♀️
Zahidefem Pudra cok onerilmiyo aslinda benim boyun alti isilik olmustu iki krem hametan ve bi krem daha verdi kariatirip suruyodum bol bol nemli bezle silip kurut deterjanindan bile olabilir
Faras Canim pisige dönüşür önlem almazsan henüz pişik olmasıysa bile. Bize doktorumuz mustela stelatopia önerdi sürüyorum kızarıklık bitti kesinlikle tavsiye ederim htta sadece boyun değil yüz dahil tüm vücuda uygulanıyor kuruluk hissettiğim bölgelere sürüyorum
Faras A ben sadece başlığı okumuştum. Bizde direk boyun altında kırmızı çizgiler vardı pisik olacak sürmezseniz dedi ve biz öyle geçirdik şimdi açıklamanı okuyunca seninde öyle midir ayni midir emin olamadım açıkcası fotoğraf koysanız iyi olurdu