Arabamızı sattık başka araba bulduk eşim gitti expertize filan soktu herşey diğerlerinde olduğu gibi normal ilerlerken önce parayı gönderip sonra noter de üstüne alacakken para hesaba gelmedi filan oldu para gitti dolandırıcılarmış böyle bişey yaşayan oldu mu 🥺