Hanımlar kızım 7 aylık. Atopik egzaması var. Doktor alerjik dedi ama egzaması hafif olduğu için çok önemsemedi. Ancak hela geçmedi. Kortizonlu krem kullandık nemlendiriryorum geçiyor sonra tekrarlıyor. Ek gıdaya geçtik bir sıkıntı gözükmüyordu cildinde vs. Ama son günlerde huzursuzluk arttı uyuyamıyor yüzü kaşınıyor. Zediten de yazmıştı doktor zaten. Onu veriyorum ama geçmiyor. Doktor gastroenteroloji veya alerjiden randevu al dedi. Gastroenterolojiden buldum. O bölüm ne yapabilir pek bilgim yok. Bilginiz var mi?