Artık emin oldum ki yeme bozukluğu oluşmuş bende neden bilmiyorum sıkıldığımdan olabilir gün boyu kahve içip birşey yemeyip gece tıkınırcasına yemek yiyorum ideal kilom bana göre 55 1.60 boyundayım doğumdan sonra 70 de kaldım bi ara 62 ye düştüm sonra geri aldım şuan doğumdan çıktığım kilodayım 75😫 çok sıkı diyet yaprım normalde ama anlamıyorum tutamıyorum kendimi herşey dAr geliyor içine girmeme imkan yok oğlum 25 aylık 2 senedir aynı kıyafetler giyşyorum psikolojim çok bozuldu😫