Dondurmalikahve evet iyiymiş maşallah, ben kafa çapını şimdi ölçtüm de 48 çıktı, birazda büyük kafalı bir oğlum var🤪 gerçi babası ve benim de öyle ama akranlarının baş çevresini merak ettiğim için böyle bir post açtım. Kontrolümüz de doktora soracağım bakalım. Sağlıkla büyüsün yavrunuza yorumunuz için teşekkürler🙏🌸