Kızlar yarın dışarı çıkacağım bebeğimle bugün süt fazlayken yarın için sağim dedim. Bugün buzdolabına koysam yarın buzdolabından çıkardığımda kaç saat içinde tüketmesi laxım ? Ve buzdolabından çıkardığımda hemen vermicem bir iki saat sonra falan o yüzden buzdolabından çıkarttıktan sonra benmari usulü ısıtmama gerek var mı ?